Digital marketing is constant in ontwikkeling. Let je een moment niet op dan ziet de wereld er opeens heel anders uit.
Op 21 november staat er weer een berg inspiratie voor je klaar tijdens de elfde editie van Digital Marketing in 1 Day. Hét digital marketing event waar de marcom-professional van nu bij moet zijn. Met (internationale) keynotes, speciale B2B cases, workshops en stand-up sessies tijdens de lunch. Mis het niet!
Enkele thema's die centraal staan tijdens deze dag:
- Digital branding
- Voice & Chat
- B2B cases
- Growth Hacking
- Influences
- Data Driven
- Digital Advertising
Een greep uit het programma:
- Tim Lammers; marketing manager bij Burgers' zoo: Dinopak Twente Airport: Hoe bereik je snel 35.000 kinderen online met een klein budget?
- Patrick Vroklage; Manger customer journey bij FBTO: Mobile First, wat betekent dit voor een verzekeraar?
- Coen Wiers; Sr. product manager Customer Relavance bij Rabobank: Hoe gebruik je Artificial Intelligence in het persoonlijker maken van je digital marketing?
- Ev Liu; Oprichter Straw by Straw: De Rol van Purpose binnen Digital Marketing
Gratis boek!
Iedere bezoeker ontvangt een exemplaar van het nieuwste boek 'Digital Marketing Pinball' van Daniël Markus!
Meld je aan met korting!
Als partner van dit event mag Beeckestijn Business School je €50 korting aanbieden. Gebruik hiervoor code BBSDIM50 bij het aanmelden.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!