Inmiddels weten we dat de klantreis digitaliseert. Dit heeft gevolgen voor de kennis en skills die nu nodig zijn binnen marketing & digital. Je hoeft niet te kunnen programmeren, maar tijdens deze sessie van Beeckestijn Business School neemt Bart Meerdink je mee in wat je wel moet kunnen.
De vakgebieden CX, data, digital, communicatie en marketing zijn erg interessant en continu in beweging. De ontwikkelingen gaan sneller dan ooit. Er zijn vele kansen maar de vraag verschuift wel. Daardoor zijn er ook andere kennis, skills en attitude nodig om waardevol te zijn voor werkgevers.
Over de spreker
Bart Meerdink is managing partner en kerndocent bij Beeckestijn. Hij heeft een brede achtergrond in digital marketing en heeft vele bedrijven geholpen bij het vormgeven en uitvoeren van de strategie. Hij wordt het meest vrolijk van innovatie, social media, growth hacking en digitale toepassingen die echte waarde opleveren. De rode draad in zijn werk is hoe je digital zo menselijk en relevant mogelijk maakt.
Praktische informatie
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze online sessie van Beeckestijn Business School
- De sessie wordt gehouden op 13 maart 2023 van 16:00 - 17:00 uur
- De sessie zal te volgen zijn via een live-stream
- Voorafgaand aan de sessie ontvang je een mail met meer informatie
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!