Het marketing vak wordt volledig op zijn kop gezet door de komst van AI. Technologische ontwikkelingen zoals ChatGPT, BARD en DALL-E 2 brengen veranderingen met zich mee die voor veel marketeers nu nog onbekend zijn, maar die enorme gevolgen zullen hebben voor hun dagelijkse werkzaamheden. Marketeers die nog ouderwets post-its plakken voor persona's en veel tijd kwijt zijn aan een blog, zullen het verliezen van marketeers die segmenteren en content creëren op basis van slimme modellen. Als marketeer moeten we regelmatig het vak opnieuw uitvinden en bepalen wat het betekent om marketeer te zijn.
Veel marketeers weten vaak niet waar ze moeten beginnen en onderschatten de impact van AI op hun eigen werkzaamheden. AI is immers voorbehouden aan de Googles en Meta's van deze wereld, toch? Maar de mogelijkheden voor marketeers zijn dichterbij dan we denken. Ben jij al goed voorbereid?
Deze online clinic van Beeckestijn Business School is onmisbaar voor elke marketingprofessional die verder kijkt.
Dit kun je verwachten
Tijdens de clinic komen de volgende onderwerpen aan bod:
- Impact die AI heeft op marketing
- Praktische AI-toepassingen die menig inspireren
- Demo van AI-tool
- De 4 stages van AI in Marketing
- Welke rol jij vervult als augmented marketing professional
Over de spreekster
Charida Dorder is zich na haar studie aan de Erasmus Universiteit helemaal gaan richten op ondernemerschap en A.I. Inmiddels is ze een van de toonaangevende specialisten op het gebied van A.I. toepassingen. Charida weet A.I. eenvoudig en praktisch uit te leggen zodat jij het direct kunt toepassen in jouw organisatie.
Gratis aanmelden
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze online clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden van 09:30 tot 11:00 uur
- De clinic zal online te volgen zijn
- Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!