Overslaan en naar de inhoud gaan

Jupiler heeft na 10 jaar een nieuwe look

Eerste was het Stier-logo aan de beurt, nu de rest van de verpakking.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het Belgische biermerk (en nog eventjes de naamgever van de Jupiler League) krijgt een redesign.

related partner content for mobile comes here

Jupiler zegt zelf: ‘strakker in het rood en schuin afgelijnd, en binnenkort op alle blikjes, verpakkingen en het etiket.’ De nieuwe look zal de komende weken worden doorgetrokken naar de rest van de Jupiler-familie (ook Jupiler Blue en Jupiler 0.0%).

Marketingmanager Dimitri Van Loock geeft aan dat in navolging van het opgefriste logo van de stier nu ook de rest van de verpakking een nieuwe identiteit krijgt: ‘Een strakker design, een modernere uitstraling, want bij een frisse Jupiler hoort een frisse look.’

Het is bijna 10 jaar geleden dat het Jupiler-logo een visuele re-styling kreeg. Van Loock: ‘”Less is more” is het devies. De verpakking is daardoor misschien iets minder traditioneel, zou je kunnen zeggen. In de verpakkingswereld staan tegenwoordig zo veel interessante dingen te gebeuren dat veranderingen, klein of groot, wel vaker zullen gebeuren.’

De nieuwe Jupiler-verpakkingen zijn vanaf half september te koop.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in