De organisatie van marketing
Als marketeer ben je dag in dag uit bezig met de marketing van jouw organisatie, haar merken, producten en diensten. Maar sta je wel voldoende stil bij de organisatie van Marketing, nu en straks? Weet je welke competenties er nodig zijn om succesvol te zijn en heb je die ook toekomstbestendig georganiseerd? Ontdek in deze clinic of jouw marketingorganisatie klaar is om te winnen in de wereld van morgen. Meld je gratis aan!Gedurende de clinic neemt Rob Beltman van H3ROES je mee in het marketingvak in al zijn breedte en complexiteit. Zijn boek ‘De Marketingorganisatie van de Toekomst’, dat de PIM Marketing Literatuurprijs 2017 won, geeft daarvoor een handzaam raamwerk. Voorbeelden van succesvolle en minder succesvolle marketingorganisaties passeren de revue en je ontdekt hoe je de belangrijkste ontwerpprincipes van een moderne, toekomstbestendige marketingorganisatie kunt toepassen. Natuurlijk gaan we aan de slag om te bepalen hoe jij jouw marketing ‘futureproof’ kunt maken.
Het wordt een lekkere werksessie waarin we ongegêneerd mogen navelstaren: hoe goed doen wij het zelf, als vakmannen en -vrouwen, nu eigenlijk? Kennen we onze plek (en rol) als marketeers wel? Hoe maximaliseren we onze impact, zowel binnen de organisatie als in de markt?
Voor wie is deze clinic bedoeld?
Deze clinic over de marketingorganisatie van de toekomst is bedoeld voor marketingprofessionals, commercieel verantwoordelijken en verandermanagers. Je hoeft niet per se een grote marketingafdeling te hebben om van de kennis en inzichten te profiteren.Tip: neem eens een Sales-collega mee of de HR-officer. Of jouw favoriete leverancier. We gaan het namelijk zeker hebben over de marketingrollen die bij collega’s, partners of zelfs klanten liggen!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!