Accountability is belangrijker dan ooit tevoren. Maar waarom is dit? En welke marketingactiviteiten van jouw marketing plan meet jij? Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School geeft Michiel de Watering je inzicht in waarom accountability zo belangrijk is geworden & meer.
Datum: 29 september
Tijd: 09:30 - 11:00 uur
Locatie: Live-stream
Dit kun je verwachten
Michiel laat je zien dat het nadat de 'koop' gesloten is pas interessant wordt, namelijk door het volgen van de Customer Lifetime Value. Hij introduceert de begrippen FQL en OQL (Finance-, Operations Qualified Lead) als aanvulling op de meer bekende MQL, SAL en SQL. Daarnaast maak je kennis met het begrip en de werking van het zogenaamde Accountable Marketing Cycle.
Voor wie?
Deze clinic is interessant en van toegevoegde waarde als je ervaring hebt met het opstellen en uitvoeren van marketing plannen of als je als ondernemer verantwoordelijk bent voor je eigen marketing inspanningen.
Over de spreker
In 2004 heeft Michiel Accountable Marketing opgericht omdat hij als marketing manager en consultant ervaarde dat marketing veel te weinig waardering voor de bijdrage aan de bedrijfsresultaten kreeg. Hij is de schrijver van de boeken ‘Marketing Kassa’ en (de vernieuwde Engelse versie) ‘Yes! Accountable Marketing’. En sinds afgelopen voorjaar is hij partner van Plannuh (the first AI-driven marketing resource management software platform for delivering Operational Marketing excellence).
Gratis aanmelden
Het is niet meer mogelijk om je aan te melden. Bekijk onze agenda voor meer clinics >>
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!