Deze mastercourse van Durk Bosma en Michiel Dullaert is samengesteld voor marketeers die zelfstandig met marktonderzoek aan de slag willen en deze valkuilen willen ontlopen.
De beste marketingbeslissingen worden genomen op basis van gedegen marktonderzoek. Toch slaan veel marketeers deze fase over en handelen op onderbuikgevoel. In deze Mastercourse Marktonderzoek leer je op de goede manier de juiste vragen te stellen waardoor je zelf meer, betere en snellere antwoorden krijgt.
Tijdens de Mastercourse ontvang je praktische handvatten om alle stappen die komen kijken bij een onderzoek, stapsgewijs eigen te maken. Van het onderzoek zelf, tot aan de eindpresentatie aan collega’s. Dit maakt de mastercourse ideaal voor professionals die zelf weinig ervaring hebben met het uitvoeren van marktonderzoek.
De onderwerpen die tijdens deze 5 avonden aan bod komen zijn:
- Inleiding in Marktonderzoek
- Basics kwalitatief onderzoek
- Basics kwantitatief onderzoek
- Analyseren
- Onderzoeksresultaten delen met impact
Deze MOA/NIMA mastercourse vindt plaats op 07 april, 14 april, 21 april, 28 april en 10 mei bij de MOA in Amsterdam (Sloterdijk). De bijeenkomsten starten vanaf 17:30 uur.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!