Marketeers hebben vandaag de dag meer data ter beschikking dan ooit, maar worstelen om deze te combineren tot een volledig 360 graden klantbeeld. Customer data platforms (CDP) beloven dit probleem voor marketeers gemakkelijk op te lossen. De clinic op 17 mei van Roger Wegh, Michel Brakenhoff en Mark Cartigny bij Beeckestijn Business School geeft je inzicht in dit veelbelovende Martech segment.
Wat kun je verwachten?
In de clinic komt het volgende aan bod:
- Wat is een Customer Data Platform en hoe verschilt deze met andere oplossingen in het Marketing Technology landschap zoals Marketing Automation, DMP’s en CRM
- Welke voordelen biedt een CDP-oplossing
- Wat zijn de belangrijkste kenmerken en functies van een CDP
- Demo van een CDP
- Wat zijn de belangrijkste CDP Use Cases
- Werken aan een Use Case opdracht in groepjes
Over de sprekers
Deze clinic wordt gegeven door Roger Wegh, Michel Brakenhoff en Mark Cartigny van Squadra Groep, experts op het gebied van Customer Engagement, Customer Data Management en Customer Data Platforms. Squadra is een kennis gedreven organisatie, kennispartner en voorzitter van de expertgroep Customer Engagement en gold partner van het onafhankelijk Customer Data Platform Institute (David Raab).
Aanmelden
Kom op vrijdag 17 mei 2019 naar deze gratis clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 13.00 – 15.00 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden.
- Inloop vanaf 12.40 uur
- Deelname aan de clinic is gratis
- Indien je na aanmelding toch niet aanwezig kunt zijn, ontvangen wij graag je afmelding via info@beeckestijn.org
Meld je hier gratis aan >>
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!