Weg van je onderbuikgevoel, maar denken vanuit consumentenbehoeften, oftewel fact based-denken. Aan de hand van een aantal concrete use cases van oa. JBL, elho en Gazelle zal Marjolein van Ballegooij aantonen hoe proposities ‘insight-gedreven’ worden doorontwikkeld. De clinic helpt je om interne besluitvorming rondom nieuwe en bestaande productproposities te versnellen door niet te luisteren naar je onderbuikgevoel - dus weg van 'ik vind' en 'ik denk' - maar vanuit consumentenbehoeften: fact based - 'we zien dat' en 'we weten dat'.
Datum: 8 januari 2021
Tijd: 14:00 tot 15:30 uur
Locatie: Live-stream
Voor wie is deze clinic interessant?
Deze clinic is bedoeld voor oa. product managers, category managers en marketing directors.
Het belooft een praktische sessie te worden voor iedereen die nieuwsgierig is én de ambitie heeft om te groeien.
Over Marjolein van Ballegooij
MSc Marjolein van Ballegooij is eigenaar van The Conversation Studio. Als propositiedesigner ondersteunt zij merken zoals JBL, Heineken, SNS, Staatsloterij, Gazelle en Douwe Egberts bij de ontwikkeling en marketing van producten en services aan de hand van customer insights. Haar sporen heeft ze verdiend bij internationale onderzoeks- en innovatiebureaus zoals Kantar Millward Brown, Firefish en Clear Ideas.
Past de clinic niet binnen jouw agenda? Geen probleem! Iedereen die is aangemeld krijgt na afloop toegang tot de opnamen van de clinic. Zo kan je op een ander moment alsnog inspiratie en kennis opdoen.
Aanmelden
Meld je gratis aan voor de online clinic bij Beeckestijn Business School.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!