Tijdens de training usability, experience & conversie bij Beeckestijn Business School leer je hoe je beïnvloedings- en persuasion principes in kunt zetten om de conversie te verhogen. Daarbij leer je hoe je klant inzicht kunt verkrijgen en dit kunt inzetten om de performance van je website te verbeteren.
Tijdens de training usability, experience & conversie leer je
- UX onderzoeksmethoden toepassen voor het verkrijgen van klantinzicht
- Hoe je de conversie van je website(s) kunt verhogen
- Het toepassen van beïnvloedings- en verleidingsprincipes
- Hoe je de user experience van je website(s) kunt verbeteren
Voor wie is deze training bedoeld?
Ben jij werkzaam in de online wereld en wil je meer inzicht in usability, online user experience en conversie? Dan past deze training goed bij jou. Je gaat tijdens de training meteen aan de slag met het toepassen van de theorie in de praktijk en maakt daarmee meteen een eerste slag in het verbeteren van de performance van jouw website.
Praktische informatie
Datum: donderdag 16 juni
Locatie: Amsterdam, Eindhoven, Leusden, Rotterdam, Utrecht, Zwolle of Online Classroom
Studiebelasting: 3 dagen
Kosten: €1.985,- (excl. BTW)
Lees hier meer over de training usability, experience & conversie >
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!