Veel organisaties (ook B2B en non profit) zijn ervan overtuigd dat customer experience voor hen de beste manier is om succesvol te zijn in het digitale tijdperk. Customer experience management draait om het leveren van een bijzondere en waardevolle beleving voor de klant die leidt tot meer loyaliteit en ambassadeurs. Dat winstgevendheid en klantgerichtheid heel goed samen kunnen gaan, laten deze organisaties zien.
Tijdens de post-master opleiding Customer Experience Strategie & Organisatie van 12 dagdelen leer je om een CX strategie op te zetten en te implementeren in de hele organisatie (zowel B2C als B2B). Ontdek hoe je jouw klantbeleving naar een hoger niveau tilt door strategische keuzes te maken. Ook leer je de strategie met concrete acties te implementeren in je organisatie.
Beeckestijn Business School werkt met topdocenten met zeer ruime praktijkervaring. Je krijgt inspirerende praktijkcases en voorbeelden waardoor de colleges een prettige mix van theorie en praktijk vormen. Hierdoor leer je de opgedane kennis direct vertalen naar je eigen situatie.
Dit komt aan bod tijdens de opleiding
✔️ Kennis, inzichten en de laatste trends op het gebied van customer experience
✔️ Ontwikkel een CX strategie & plan voor jouw organisatie
✔️ Ontdek hoe je de CX strategie implementeert in de hele organisatie
Voor wie is deze opleiding?
De post-master opleiding Customer Experience Strategie & Organisatie is waardevol voor professionals en managers (met enige jaren werkervaring) die kennis en een netwerk willen opbouwen op het gebied van customer experience en klantgericht ondernemen. Klantgerichtheid is relevant voor de gehele organisatie, of je achtergrond nu finance, marketing, CRM, IT, sales, HRM of service is.
Praktische informatie
Datum: 15 maart 2023
Locatie: Amsterdam, Antwerpen, Leusden, Online, Utrecht
Studiebelasting: 12 dagdelen
Kosten: €5.895,- (excl. BTW)
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!