Klanten worden steeds minder trouw aan een merk en de concurrentie verandert continu. Om te overleven verleggen steeds meer bedrijven de aandacht naar het realiseren van een optimale customer experience. Het in kaart brengen en het vervolgens optimaliseren van klantbeleving is een lastige opgave.
Wil je leren hoe je de customer experience verbetert en de business case hiervan berekent? Dan attenderen we je graag op de masterclass Customer Experience Strategie & Organisatie op 19 augustus. In 5 dagen ben je weer helemaal up-to-date
Onderwerpen tijdens de masterclass Customer Experience Strategie & Organisatie
- CX trends & context
- CX strategie & planning
- Klantwaarde management strategie
- CX & technology
- Service design: klantinzicht met Jobs-to-be-done
- Service design: design de huidige customer journey
- Onderzoeken van klantbeleving
- De rol van het merk in customer experience
- De rol van het merk in touchpoint design
- Customer Centric Transformation
- De business case van CX
- Customer Centric Leiderschap
Praktische zaken
- Duur: 5 dagen / 11 colleges
- Eerstvolgende startmogelijkheid: 19 augustus
- Locatie: je mag per college kiezen of je op locatie in Leusden of Online wil deelnemen.
- Je ontvangt een certificaat van deelname
Meer informatie over onze opleidingen?
Bekijk dan onze agenda met open avonden en open middagen.
Daarom Beeckestijn
- Goed te combineren met je werk- en privésituatie
- Niet goed = geld terug
- Betaling in termijnen mogelijk
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!