Het structureel verbeteren van je conversie en user experience is de manier om een zo hoog mogelijke omzet per bezoeker te halen, maar ook een gebruiksvriendelijke website te hebben. Leer tijdens deze online clinic van Beecketijn Business School wat de belangrijkste factoren zijn voor het slim personaliseren van je online presence.
Datum: 6 juli
Tijd: 14:00 - 15:30 uur
Locatie: Live-stream
Dit kun je verwachten
Tijdens de clinic komen de volgende onderwerpen aan bod:
- De belangrijkste verleidingsprincipes & het effectief toepassen
- De doelgroep écht begrijpen
- Inspelen op specifieke kernmerken met personalisatie
- Conversiegericht communiceren met unique buying arguments
- Succesvolle verleidingsprincipes
- Een goede consumer-experience
- Betere conversie als continu proces binnen jouw organisatie
Voor wie?
Is e-commerce of leadwerving een belangrijk onderdeel van jouw takenpakket? En ben je klaar om de volgende stap te zetten en je te verdiepen in nieuwe mogelijkheden om meer omzet te genereren online? Dan is deze clinic zeer geschikt voor jou!
Over de spreker
Eddy Boeve is UX-strateeg, conversie-expert en docent. Eddy helpt als senior CRO, UX and Online Personalisation specialist bij iO organisaties bij het verbeteren van hun e-business effectiviteit. Met meer dan 25 jaar ervaring traint hij marketing- en designteams om structureel UX-verbetering, conversie-optimalisatie, persuasion, A/B-testen en online personalisatie in de organisatie in te zetten.
Gratis aanmelden
Het is niet meer mogelijk om je aan te melden. Bekijk onze agenda voor meer clinics >>
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!