Maar ook door out of the box te denken, razendsnelle besluiten en emotie.
Met de bekende marketing activaties (een Boeing 747 in de tuin van het Corendon hotel, sponsoring van veldrijden en de spotjes van Cor en Don) bouw je een sterk merk, maar hoe speel je tegelijkertijd in op de customer journey én voldoe je aan een torenhoge serviceverwachting?
Kom naar de lezing van Corendon op het MIE!
Corné Hoogendoorn (Marketing Directeur, Corendon) vertelt je op 5 februari 2020 tijdens het MIE alles over de definitie van het merk Corendon, hoe je service laat aansluiten bij het brein van de consument en hoe zij samen met onderzoeksbureau Markteffect de ontzettend belangrijke positie van marktonderzoek binnen de organisatie inkleden.
Een inspirerend en leerzaam verhaal van een ambitieuze marketeer!
Bestel nu je ticket met code ADFORMATIE en ontvang €20,- korting. Je betaalt slechts €129,50! Klik hier om je code direct te verzilveren.
www.mie.nl #MIE20 #marketing #insights #analytics #CorneHoogendoorn #Markteffect #corendon
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!