Ben je op zoek naar nieuwe kennis over customer experience? Kom dan naar deze clinic op 2 november van 13:00 - 15:00 uur bij Beeckestijn Business School in Leusden.
Onderscheid feit van fictie
Tijdens deze clinic scheiden we feit van fictie en gaan we dieper in op de redenen waarom veel organisaties stoeien met het realiseren van een doorbraak binnen customer experience. De deelnemers krijgen inzicht in de kracht van evidence based werken ongeacht de omvang van de organisatie.
Deze clinic is voor iedere professional die verantwoordelijk is of wil zijn voor customer experience binnen zijn of haar organisatie.
Over Daan Noordeloos
Klantfundamentalist is de beste omschrijving die Daan kan geven als het gaat om zijn werk. Al meer dan 12 jaar werkt hij in verschillende functies waarbij klantbeleving de rode draad vormt in zijn carrière. Op dit moment staat er ‘’Manager Marketing & Klantstrategie’’ op zijn kaartje. Een titel die rechtvaardigt dat hij zich op alle niveaus bemoeit met de klantbeleving bij transavia.com. ‘’Ik geniet van elegant servicedesign dat slim inspeelt op de onbewuste drijfveren van consumenten. Veel impact maken met beperkte middelen.’’
Meld je aan!
Kom op vrijdag 2 november 2018 naar deze clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 13.00 – 15.00 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 12.40 uur. Meld je gratis aan!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!