Til CRM naar een hoger niveau

Strategische CRM draait om het leveren van meerwaarde aan klanten en daarmee waarde voor de organisatie. Maar hoe kom je tot een strategie?

College bij Beeckestijn Business School

CRM doelstellingen kunnen zijn: klantwaarde verhogen, churn verminderen of klanttevredenheid bij grote klanten structureel te verbeteren. Maar hoe kom je tot een CRM strategie en zorg je voor een succesvolle implementatie? Dat leer je in de 2-daagse training CRM strategie bij Beeckestijn Business School.

 

In de training leer je:

- Wat er nodig is voor een succesvol customer relationship management
- Een klantenbestand analyseren en segmenteren op basis van klantwaarde 
- Een CRM strategie te bedenken
- De randvoorwaarden voor implementatie van de CRM strategie
- Een CRM business case op te stellen

Je leert niet alleen theorie en praktijkervaringen maar past deze kennis ook gelijk toe. Zo kun je er na de training direct mee aan de slag in je eigen organisatie!

Lees hier de onderwerpen die aan bod komen »

Praktische zaken

- 2-daagse training
- Eerstvolgende startmogelijkheid: september 2019
- Locaties: Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Leusden, Zwolle en Eindhoven
- Docent: Jean-Pierre Thomassen
- Investering: €1.390,- (excl. BTW)
- Je ontvangt een certificaat van deelname

Twijfel je over welke training het best aansluit bij jouw ervaring en wensen?

Neem contact op voor vrijblijvend studieadvies via chat, info@beeckestijn.org of telefonisch 088 -147 41 00.

Meer informatie

Ben je benieuwd of deze training iets voor jou is? Je leest meer informatie op onze website.

Beeckestijn Business School geeft regelmatig clinics over diverse onderwerpen en publiceert regelmatig nieuwe kennisdocumenten in de vorm van whitepapers. Deze clinics en whitepapers zijn voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden via de site van Beeckestijn Business School. Beeckestijn Business School doet dit in het verlengde van haar opleidingen... #kennisdelen gaat verder dan alleen de opleidingen en de bijhorende colleges.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →