Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe creëer je unieke ervaringen en bouw je duurzame klantrelaties?

In dit e-book onderzoeken we de verschuivingen binnen identity management, measurement en loyalty om momenten te leveren die ertoe doen.
Merkle Nederland

Bij Merkle helpen we de mooiste merken en bedrijven onweerstaanbare persoonlijke klantervaringen over platformen en apparaten heen te creëren, die leveren wat klanten willen, verwachten en hen af en toe zelfs verrast. We combineren CRM, Media en Creativiteit om marketing echt mensgericht te maken. Altijd gedreven door data, ondersteund door technologie, bewezen door prestaties en gevoed door creativiteit. Merkle is onderdeel van dentsu.

Hoe creeer je unieke ervaringen en bouw je duurzame klantrelaties
Hoe creeer je unieke ervaringen en bouw je duurzame klantrelaties

Jouw klanten verwachten dat je ze écht kent. We hebben het hier niet over simpele demografische data - ze willen dat je hun beweegredenen begrijpt. Hun intenties. Hun behoeften. Maar hoe zorg je dat je jouw klant echt kent? Door middel van Customer experience transformatie.

Customer experience transformatie betekent het creëren van betekenisvolle momenten die, in combinatie, unieke ervaringen creëren en duurzame relaties opbouwen. Het vereist processen, data en content die zijn afgestemd op wat klanten werkelijk belangrijk vinden.

Merkle’s 2022 Customer Experience Imperatives e-book: Shaping Customer Relationships in the New Age of Experience verplaatst je van bedrijfsgerichte advertisement, sales en CRM naar een wereld van klantervaring geleverd door marketing, sales, commerce en service.

In het e-book onderzoeken we drie Imperatives:

  • Expand the vision for customer data. Het is tijd om opnieuw na te denken over de data die we verzamelen en hoe we die gebruiken om ervaringen waardevoller en relevanter te maken.
  • Use measurement as a catalyst for change. Een samenhangende klantervaring zal er niet komen zonder een doordacht, gedeeld measurement framework.
  • Deliver commerce experience to drive next-generation loyalty. Klanten willen de verhalen achter de winkels kennen en de mensen achter de producten.

Lees nu de 2022 Customer Experience Imperatives en leer meer over hoe deze drie Imperatives jou in staat stellen de verhalen te vertellen die relevant zijn en inspireren.

Download het e-book hier.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Merkle Nederland

Bij Merkle helpen we de mooiste merken en bedrijven onweerstaanbare persoonlijke klantervaringen over platformen en apparaten heen te creëren, die leveren wat klanten willen, verwachten en hen af en toe zelfs verrast. We combineren CRM, Media en Creativiteit om marketing echt mensgericht te maken. Altijd gedreven door data, ondersteund door technologie, bewezen door prestaties en gevoed door creativiteit. Merkle is onderdeel van dentsu.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in