Service Excellence Cases
Service Excellence is de hele organisatie rondom de klant om zo op een structurele wijze een uitzonderlijke klantbeleving te bieden. Alle aspecten van de bedrijfsvoering op het vlak van strategie, leiderschap, cultuur, processen/structuur en innovatie dragen hieraan bij. Maar hoe doen Nederlandse organisaties dit in de praktijk? Meld je gratis aan voor deze clinic!Praktijkcases
Aan de hand van concrete praktijkcases van Robeco Retail en Essent B-to-C die aspecten van Service Excellence belichten, gaan we leren van de praktijk. In de case van Robeco staat het na een succesvolle digitalisering van het klantcontact het weer ontwikkelen van een emotionele klantrelatie centraal. Bij Essent staat het dagelijks sturen op klantgerichtheid en -tevredenheid centraal. Je krijgt na aanmelding voor deze clinic beide cases toegestuurd. Deze voor de clinic lezen is zeker wenselijk. Tijdens de clinic ga je in kleine teams specifieke vragen en dilemma’s betreffende een van de cases uitwerken en presenteren. Door hierover met elkaar in discussie te gaan, krijg je ongetwijfeld mooie praktijkinzichten voor je eigen organisatie en praktijk.Programma:
10 minuten: Beeckestijn welkom30 minuten: Service Excellence, beide cases en de vragen/dilemma’s
40 minuten: werken in groepen
40 minuten: plenaire presentatie en discussie resultaten
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!