Wat zijn dé customer experience trends van 2022? En wie mag zichzelf de Customer Experience Professional 2022 noemen? Ontdek het tijdens dit online event van Beeckestijn Business School, waarin je aan de hand van het Customer Experience Trendrapport 2022 wordt meegenomen in de belangrijkste fundamentals om jouw CX een boost te geven!
Datum: 7 september
Tijd: 09:30 - 11:45 uur
Locatie: Live-stream
Wat kun je verwachten?
Tijdens dit event neemt Tom de Ruyck je mee in het Customer Experience Trendrapport 2022. Daarbij komen de volgende trends aan bod:
- Start en eindig met de mens achter de klant
- Focus op het probleem, niet de oplossing
- Wat vandaag geldt, werkt morgen niet meer
- Creëer wederzijdse waarde
- Maak jouw organisatie CX-klaar
De trends worden uitgebreid behandeld en toegelicht. Daarnaast wordt er bekendgemaakt wie zich de Customer Experience Professional 2022 mag noemen. De genomineerden hebben een actueel, concreet en praktisch customer experience plan gemaakt die zij tijdens dit event presenteren. De vakjury kiest tijdens het event een winnaar.
Gratis aanmelden
Het is niet meer mogelijk om je aan te melden. Bekijk onze agenda voor meer clinics >>
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!