Marketing en CX vaardigheden
Marketing en customer experience management winnen steeds meer terrein binnen diverse bedrijven en organisaties. Het aantal managers en professionals dat actief is binnen het marketing- en CX-vakgebied vertoont een sterke groei. Maar welke specifieke vaardigheden zijn zowel nu als in de toekomst van cruciaal belang om werkelijk toegevoegde waarde te leveren aan zowel klanten als de organisatie? Ontdek het op 17 april tijdens de skills sessie van Beeckestijn Business School.
Duik in de wereld van marketing en customer experience
Ga samen met Hans Molenaar op ontdekkingsreis door de skills, kennis en competenties die nodig zijn op het gebied van marketing en customer experience. Door middel van talrijke concrete voorbeelden en recente onderzoeksresultaten zal hij laten zien waar de grootste vraag naar is. Daarnaast zal hij ingaan op de toekomst, vooral gezien de opkomst van kunstmatige intelligentie die een aanzienlijke impact zal hebben op het vakgebied van marketing en customer experience. Wat zijn de kansen en bedreigingen die hieruit voortkomen?
Voor wie is deze sessie interessant?
Deze sessie is bedoeld voor iedereen die actief is binnen de domeinen van marketing, communicatie, customer service en customer experience. Of je nu je positie op de arbeidsmarkt wilt versterken of wilt anticiperen op wat de toekomst te bieden heeft, deze sessie is voor jou. Of je nu tussen banen zit of nieuwsgierig bent naar de volgende stap binnen jouw organisatie, je bent welkom. Ook B2B-marketeers, non-profitorganisaties en zzp'ers vinden waarde in deze sessie.
Over de spreker
Hans Molenaar is oprichter en directeur van Beeckestijn Business School. Ook is hij voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en Marketing Scriptieprijs. In het verleden heeft hij zowel voor grote corporates als startups en B2B marketing en salesmanagement posities vervuld.
Praktische informatie
- De sessie vindt plaats op woensdag 17 april en duurt van 14:00 tot 15:30 uur
- De sessie is online te volgen. Voorafgaand ontvang je een e-mail met inloggegevens
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!