Marketing en customer experience management komen steeds hoger op de prioriteitenlijst te staan binnen veel bedrijven en organisaties. Er is een stijgende groei in het aantal managers en professionals dat werkzaam is in het marketing en CX vakgebied. Welke skills zijn er nodig om waarde toe te voegen aan zowel klanten als de organisatie? Tijdens de online sessie van Beeckestijn Business School neemt Hans Molenaar je mee in skills, kennis en competenties op het gebied van marketing en customer experience.
Op 15 mei leer je tijdens de online sessie aan de hand van concrete voorbeelden en recente onderzoeken. Daarnaast zal Hans ingaan op de toekomst, zeker gezien kunstmatige intelligentie het marketing en customer experience vakgebied flink zal gaan beïnvloeden. Wat zijn kansen en bedreigingen?
Voor wie is deze online sessie interessant?
Deze online sessie is essentieel voor iedereen die werkzaam is binnen communicatie, customer experience, customer service en marketing. Als je jouw positie op de arbeidsmarkt wilt versterken of als je wilt weten wat de toekomst je kan brengen, mag je deze sessie niet missen! Deze sessie is ook voor als je in between jobs bent of nieuwsgierig bent naar een volgende stap binnen jouw organisatie. B2B marketeers, non-profit & zzp'ers hebben hier ook profijt van.
Over de spreker
Hans Molenaar is oprichter en directeur van Beeckestijn Business School. Ook is hij voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en Marketing Scriptieprijs. In het verleden heeft hij zowel voor grote corporates als startups en B2B marketing en salesmanagement posities vervuld.
Praktische informatie
- Meld je gratis aan voor de sessie van Beeckestijn Business School op 15 mei 2023
- Tijd: 16:00 - 17:00 uur
- Aan het einde is er tijdens de Q&A ruimte voor vragen
- Online te volgen. Voorafgaand ontvang je een e-mail met inloggegevens
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!