Benieuwd naar de belangrijkste ontwikkelingen op het gebied van customer experience dit jaar? Ontdek het tijdens het gratis online event van Beeckestijn Business School op 15 mei, waar Sonja Stalfoort deze trends zal analyseren. Ook zullen de drie genomineerden voor de titel Customer Experience Professional 2024 hun CX plannen presenteren, waardoor deelnemers waardevolle inzichten kunnen opdoen.
Customer experience trends van 2024
Klantbeleving (CX) heeft zich ontwikkeld tot een volwaardig vakgebied binnen organisaties en zal dit jaar een belangrijke stap zetten in de richting van volwassenheid. Dit vereist leiderschap. CX-leiderschap draait om het leggen van verbindingen. Net als in een elektrisch circuit moeten alle onderdelen naadloos samenwerken om effectief te zijn. CX vereist nieuwe vaardigheden die gericht zijn op het verbeteren van de klantbeleving. Om de optimale CX te bereiken, is aandacht voor de medewerkerservaring (EX) essentieel. Een positieve EX resulteert in meer betrokken medewerkers die actief werken aan het verbeteren van de klantenservice. Dit jaar is het ook tijd om High Tech - High Touch naar een hoger niveau te tillen. Hoe vind je de juiste balans tussen technologie en persoonlijk contact? Tot slot is het van belang om klantfeedback echt te begrijpen; het gaat verder dan alleen enquêtes.
Tijdens het event op 15 mei zal CX-expert Sonja Stalfoort de trends uit het Customer Experience Trendrapport 2024 presenteren. De trends zijn gebaseerd op diverse klantonderzoeken, CX-plannen en klantgesprekken, zowel in B2C als B2B context, en zijn aangevuld met interviews met experts van Van Lanschot Kempen en Homefashion Group. Sonja zal ook bespreken wat deze trends kunnen betekenen voor jouw organisatie of opdrachtgevers.
Customer experience professional 2024
Wie zal de titel Customer Experience Professional 2024 ontvangen? Tijdens het event zullen de drie genomineerden hun actuele, concrete en praktische CX-plannen presenteren. De jury zal aan het einde van het evenement de winnaar kiezen. Deze prijs, geïnitieerd door Beeckestijn Business School, heeft als doel het vakgebied van customer experience verder te ontwikkelen en te professionaliseren. De ingediende plannen worden beoordeeld op volledigheid, relevantie en creativiteit.
De genomineerden worden binnenkort bekend gemaakt.
Praktische informatie
- Je kunt je gratis aanmelden voor dit event van Beeckestijn Business School
- Het event wordt gehouden van 09:30 tot 11:30 uur
- Het event zal online te volgen zijn via een live-stream
- Voorafgaand aan het event ontvang je een mail met meer informatie
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!