Bijna elke organisatie die serieus bezig is met klantbeleving maakt CX plannen, klantbeloften en customer journeys. Maar de vraag is of het ook lukt om de klant hiermee vrolijker te stemmen. Helaas lukt het in de praktijk onvoldoende om deze mooie plannen om te zetten in concrete acties van medewerkers. Wat is er voor nodig dit te realiseren? Dat leer je tijdens deze gratis clinic van Beeckestijn Business School!
Datum: 24 juni
Tijd: 13:00 - 15:00 uur
Locatie: Leusden
Dit kun je verwachten
In deze clinic staan een aantal vragen centraal:
- Hoe maak je een medeweker trots en betrokken door hem/haar ‘aan te zetten’ op de klant?
- Hoe kunnen de medewerkers het verschil maken voor de klant?
- Hoe krijg je de CX-plannen en customer journeys van papier af en in hoofden en harten van de medewerker?
Het antwoord op deze vragen leidt tot een voor de klant merkbaar verbeterde klantbeleving waarin hij/zij zich gekend en erkend voelt, relevante interacties heeft en graag terugkomt.
Over de spreker
Kees Kerkvliet is Managing Director van klantbelevingsbureau TOTE-M en richt zich op het optimaliseren klantbeleving. Met dit bureau creëert, faciliteert en borgt bij waardevolle ontmoetingen tussen medewerkers, het merk en de klant. Daarnaast is hij als Kerndocent verbonden aan de Beeckestijn Business School.
Gratis aanmelden
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden van 13:00 tot 15:00 uur (inloop vanaf 12:40 uur)
- De clinic wordt gehouden in Leusden (Leusderend 30)
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!