Op donderdag 19 september 2019 staat hét Customer Experience event van het jaar weer voor de deur.
De volgende onderwerpen staan deze editie centraal:
- Digitale CX
- Marketing Technology
- Branding
- Customer Experience in B2B & B2C
Deze editie belooft weer een inspirerende dag te worden waarbij je kennis en ervaringen opdoet vanuit het vakgebied. Met doorlopende sessies, workshops en stand-up sessies tijdens de lunch.
Sessies uitgelicht
- Keynote: What would a punk rock version of CX look and feel like? - Adrian Swinscoe
- Data driven besturen en optimaliseren van je klantreizen - Jolien Nelemans & Tamara Mom (De Volksbank)
- CX bij de Bijenkorf, continue optimalisatie van de klantbeleving! - Ankie Straathof (de Bijenkorf)
- Mobile First binnen CX, wat betekent dit voor een verzekeraar? - Patrick Vroklage (FBTO)
- Keynote: Artificial Intelligence en de CX professional, vriend of vijand? - Dr. Lotte Willemsen
Praktische zaken
- Datum: 19 september 2019
- Tijd: 09:45 - 17:00 uur
- Locatie: Spant! in Bussum
- Prijs: €345,-
Wie slim is, meldt zich nu al aan!
Als kennispartners mogen wij €50,- korting bieden op een ticket voor Customer Experience in 1 Day. Gebruik de code BBSCX50. Meld je aan >
Zien we je op 19 september?
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!