In deze clinic van Beeckestijn Business School focussen we op het essentiële onderdeel waarbij de klantenserviceafdeling cruciale inzichten levert voor het bouwen van een doeltreffende chatbot. Het begint met aandachtig luisteren naar en begrijpen van de echte behoeften van de klant. Dit inzicht dient als fundament voor een succesvolle chatbot die effectief kan reageren op de vragen en verzoeken van klanten.
Deze onderwerpen komen aan bod
Tijdens de clinic worden de volgende onderwerpen behandeld:
- Wat maakt een virtuele assistent nu eigenlijk zo handig?
- Welke beslissingen zijn vereist, van de keuze van tools tot aanpassingen in de organisatiestructuur?
- We delen waardevolle lessen die we hebben geleerd uit inspirerende cases, waaronder die van De Nederlandse Politie, EVBox en Bugaboo. Deze praktijkvoorbeelden bieden concrete inzichten en laten zien hoe een doordachte aanpak van een chatbot daadwerkelijk het verschil kan maken in uiteenlopende sectoren.
Over de sprekers
Jeroen Marttin is Partner en Senior Consultant bij Studio Winegum. Door zijn ervaring op de klantenservice weet hij vanuit een gevoel voor mens en organisatie moeilijke strategische vraagstukken eenvoudig uit te leggen. Specialist in Conversation Design, digitale transitie en strategie.
Casper van den Broek is Partner en Senior Consultant bij Studio Winegum. Met zijn data-technische achtergrond en interesse is hij op de hoogte van nieuwe processen en verdienmodellen. Hij is specialist in digitale strategie, Data Intelligence en (AI-gedreven) chatbots.
Gratis aanmelden
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic zal plaatsvinden op woensdag 13 december van 09:30 tot 11:00 uur
- De clinic is te volgen via een live-stream
- Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie om in te loggen
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!