Overslaan en naar de inhoud gaan

Visual Stories: bureau voor online kennisvisualisatie

Visual Stories is een nieuw bureau dat zich bezighoudt met Knowledge Visualization. Dat is kennisoverdacht zo vormgeven dat het de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De techniek van Knowledgde Visualization wordt in de Verenigde Staten en Zwitserland al veelvuldig toegepast door het bedrijfsleven. Vooral op het gebied van communicatie, bedrijfseducatie en productuitleg.

related partner content for mobile comes here

Frank Kalshoven is directeur van , dat een joint venture is van RedactiePartners MediaGroep en De Argumentenfabriek. ´Beide bedrijven houden zich al jaren bezig met het verzamelen, ordenen en inzichtelijk maken van informatie. Die kennis wordt nu samengebracht in dit nieuwe bedrijf´, zegt Paul Gremmen, directeur RedactiePartners MediaGroep.

Visual Stories bedenkt en realiseert online inzichtkaarten, animaties, dynamische grafieken, webfilms en serious games. Inmiddels zijn Hema, Bohn Stafleu van Loghum, Avro, Falk, Loi en Nutricia klant bij het bureau.

Het bedrijf bestaat uit een team van conceptontwikkelaars, scriptschrijvers, interactieve designers, communicatiespecialisten en engineers die vorm en inhoud omzetten naar de digitale wereld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in