Overslaan en naar de inhoud gaan

Verkiezing Communicatiemanager van het Jaar

Het voordragen van kandidaten voor de verkiezing Communicatiemanager van het Jaar is vanaf dit moment mogelijk.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De inschrijftermijn sluit op vrijdag 29 september. De verkiezing wordt voor de zesde maal georganiseerd door Logeion en vakblad Communicatie.

related partner content for mobile comes here

De verkiezing is ingesteld om op positieve wijze de aandacht te vestigen op het communicatievak door de veelzijdigheid ervan zichtbaar te maken én om te laten zien op welk niveau communicatiemanagers veelal opereren. De winnaar wordt onderscheiden met de Röhring die speciaal voor deze verkiezing is ontworpen. De Röhring is een wisselprijs.
Voor de prijs komen in aanmerking communicatiemanagers van organisaties in Nederland. Inspirerende vrouwen en mannen die werken in het bedrijfsleven, bij een overheidsinstelling of een non-profit organisatie; vakgenoten die recentelijk een uitstekende en aantoonbaar effectieve prestatie op het gebied van communicatie hebben geleverd.

Vorig jaar is Jan Schinkelshoek van Rabobank Nederland tot Communicatiemanager van het Jaar verkozen. Andere winnaars waren: Joost Ravoo, NS (2004), Jules Prast, Philips (2003) en Tim van Kooten, Shell (2002).
Via de website van kunnen kandidaten worden voorgedragen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in