Overslaan en naar de inhoud gaan

Veel belangstelling communicatie-masters

De masteropleiding corporate communication aan de Erasmus Universiteit trekt een toenemend aantal studenten. Eind deze week studeert de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vrijdag 6 juli ontvangen twaalf afgestudeerde communicatieprofessionals hun diploma 'master of corporate communication' van professor Cees van Riel. Sinds de start van de internationale opleiding aan de Faculteit der Bedrijfskunde/Rotterdam School of Management van de Erasmus Universiteit Rotterdam in 1997 melden zich jaarlijks steeds meer deelnemers uit binnen- en buitenland. Volgens Joke van Oost, office manager van het Corporate Communication Center, studeren er momenteel zo'n 75 studenten. 'We laten er jaarlijks 25 toe. Het moet een exclusieve opleiding blijven en we kunnen de gastdocenten moeilijk twee keer laten komen, dus we proberen het in dit formaat te blijven aanbieden. Afgelopen jaar moesten we dus mensen nee verkopen.'

related partner content for mobile comes here

Als verklaring voor het groeiend aantal belangstellenden noemt Van Oost de communicatie van studenten zelf. 'Bovendien maken mensen die de opleiding hebben gedaan, binnen de kortste keren behoorlijke promotie. Ze werken bij bedrijven als ING, Eneco, ABN Amro en reclamebureaus.'

Tijdens de 'graduation day' op 6 juli zal mr. J. Troch van bierbrouwerij Grolsch nader ingaan op de communicatieve gevolgen van het maatschappelijk verantwoord ondernemen. Net als vorig jaar reikt mr. T. van Kooten van Shell Nederland de Shell Award for Excellence in Corporate Communication uit aan degene die in de eindscriptie op de meest aansprekende en vernieuwende wijze het communicatievak belicht. Daarnaast zal dit jaar voor het eerst de Euro RSCG Innovation in Communication Award worden uitgereikt door Leendert Bikker van Euro RSCG.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in