Overslaan en naar de inhoud gaan

Tourfans sparen nu al 38 duizend Joop Zoetemelk-shirts van Jumbo bij elkaar

Joop Zoetemelk signeert de gele truien op 3 juli in de Jumbo aan de Biltstraat in Utrecht.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De tourgekte barst bijna los. Volgens Jumbo is de spaaractie voor het gele vintage tricot &;Joop Zoetemelk&; een groot succes. De supermarkt zegt: &; In amper twee weken spaarden klanten al meer dan 38.000 gratis shirts bij elkaar. De eerste spaarders kunnen vrijdag hun shirt – een ode aan de kampioenstrui van Joop Zoetemelk – al ophalen.

related partner content for mobile comes here

Matthijs Moeken, de scheidende marketingdirecteur van Jumbo spreekt over &;de kracht van Joop Zoetemelk&;. Moeken: &;De legendarische wielrenner is nog altijd populair. Zo vlak voor de start van de wedstrijd willen fans het Limited Edition Retro shirt in huis hebben om de Nederlandse wielrenners aan te moedigen.&;

Het commentaar van de wielerlegende zelf is als volgt: &;Ik vind het prachtig dat zoveel mensen proberen om het shirt te bemachtigen. Het is geweldig om te merken dat zoveel mensen de wielersport een warm hart toedragen. Nu hopen dat ook een Nederlandse wielrenner in het geel op de Champs-Élysées aankomt.&;

Over het Limited Edition Retro shirt
Voor alle kampioenen in Nederland liet Jumbo een Limited Edition Retro shirt ontwerpen. Het is een ode aan de kampioenstrui van Joop Zoetemelk. Ook is het shirt – net als een traditionele fietstrui – voorzien van handige zakken op de rug. Meer informatie over de actie is te vinden op Jumbo.com/detruivantoen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in