Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes: 2x brons voor Nederland bij Media, 1x bij Creative Effectiveness

DDB & Tribal Amsterdam wint twee Leeuwen, Ogilvy & Mather Amsterdam wint er één.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Media
Er waren zes nominaties bij de Media Leeuwen en daarvan wist DDB & Tribal Worldwide Amsterdam er twee om te zetten in brons. Beiden voor van KLM. 

related partner content for mobile comes here


Twee keer brons: DDB & Tribal Worldwide Amsterdam - – KLM

Creative Effectiveness
De al eerder in Cannes bekroonde campagne voor Dela van Ogilvy & Mather Amsterdam viel opnieuw in de prijzen. Deze keer brons in Creative Effectiveness.

;s too late - Leo - DELA Commercial

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


Brons: Ogilvy & Mather Amsterdam – Why wait until it’s too late – Dela


Grand Prix
Y&R Team Red uit Isanbul, Turkije nam de Grand Prix bij Media mee naar huis voor Vodafone Red Light Application/Between Us.



Forseman & Bodenfors uit Zweden won de Grand Prix in Creative Effectiveness met de Life Test Series voor Volvo Trucks.



Tussen de 131 winnaars in Outdoor zat geen enkele Nederlandse inzending. De GP ging naar TBWA\Media Arts Lab Los Angeles voor World Gallery voor de Apple iPhone 6.

Het bureau won ook nog vier keer goud voor de iPhone 6-campagne.

De PR Grand Prix was voor MSLGroup New York/Leo Burnett Toronto voor de a girl campagne van Always.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.



Glass Lions
BBDO India (Mumbai) 
won een Grand Prix met de campagne Touch the pickle voor Whisper zakdoeken.

Tussenstand Nederlandse Leeuwen:

DDB & Tribal: 1x zilver voor Menzis &;Mens wat ben je mooi&; (Lions Health), 2x brons voor voor KLM (Media Lions)

Wieden+Kennedy: 1x goud en 1x zilver voor &;Chasing Horizon&; voor Citizen (Promo & Activation Lions)

Ogilvy & Mather: 1x brons voor &;Waarom wachten&; voor Dela (Creative Effectiveness)

Morgenavond worden de Design, Product Design, Radio en Cyber Leeuwen uitgereikt.

Lees meer over het 62ste Cannes Lions Festival in het

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in