Toekomst bureau en reclame op Fusion
Over hoe communicatiespecialisten hun boodschappen het best over kunnen brengen in een kritisch periode voor massamediareclame, eentje van clutter, verstopping en reclame-infarct, spreken Kim Dingler, mediamanager Heineken, Richard van Hooydonk, partner Marketingxperts en Joost Dop, directeur Mediaedge:cia.
Over de toekomst van het fullservicebureau discussiëren adviseur Rob Benjamens, die de rol drastisch ziet veranderen, FHV BBDO-directielid Roland van der Vorst, als vertegenwoordiger van een groot fullservice bureau en als grote adverteerder neemt Emiel van der Wal deel. Hij is head of branding & advertising bij Vodafone.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaFusion 2004 gaat over ‘Fresh Marcom Thinking.’ Op het eendaagse congres zijn ook diverse plenaire sprekers. Onder anderen Barnabas Kossmann, algemeen directeur Procter & Gamble Benelux en Paul Schnabel, directeur Sociaal en Cultureel Planbureau.
De titels Tijdschrift voor Marketing, Communicatie, Adfo Direct en Sales organiseren ook deelsessies met sprekers in Studio 22. Dagvoorzitter is Jeroen Smit, oud hoofdredacteur Fem, auteur van de Ahold story en presentator van radioprogramma Mediazaken van BNR Nieuwsradio en Adformatie.
Inschrijvingen en informatie op de site.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid