Overslaan en naar de inhoud gaan

Toekomst bureau en reclame op Fusion

Het einde van fullservice reclamebureaus en van massamediareclame. Dat zijn, gechargeerd, de thema’s van de twee deelsessies van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Over hoe communicatiespecialisten hun boodschappen het best over kunnen brengen in een kritisch periode voor massamediareclame, eentje van clutter, verstopping en reclame-infarct, spreken Kim Dingler, mediamanager Heineken, Richard van Hooydonk, partner Marketingxperts en Joost Dop, directeur Mediaedge:cia.

related partner content for mobile comes here

Over de toekomst van het fullservicebureau discussiëren adviseur Rob Benjamens, die de rol drastisch ziet veranderen, FHV BBDO-directielid Roland van der Vorst, als vertegenwoordiger van een groot fullservice bureau en als grote adverteerder neemt Emiel van der Wal deel. Hij is head of branding & advertising bij Vodafone.

Fusion 2004 gaat over ‘Fresh Marcom Thinking.’ Op het eendaagse congres zijn ook diverse plenaire sprekers. Onder anderen Barnabas Kossmann, algemeen directeur Procter & Gamble Benelux en Paul Schnabel, directeur Sociaal en Cultureel Planbureau.

De titels Tijdschrift voor Marketing, Communicatie, Adfo Direct en Sales organiseren ook deelsessies met sprekers in Studio 22. Dagvoorzitter is Jeroen Smit, oud hoofdredacteur Fem, auteur van de Ahold story en presentator van radioprogramma Mediazaken van BNR Nieuwsradio en Adformatie.

Inschrijvingen en informatie op de .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in