SNT: CRM van KPN, alliantie met Atos Origin
KPN doet zijn CRM-activiteiten over aan SNT voor 180 miljoen euro (396 miljoen) gulden. De overgang betekent dat KPN al zijn servicenummers…
KPN is met een belang van 51 procent grootaandeelhouder in SNT. Met de
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
verkoop stappen ook 6000 KPN-medewerkers over naar SNT. Het callcenter wordt daarmee Europees marktleider op het gebied van telefonische dienstverlening. SNT maakte ook bekend dat het activiteiten op dat gebied van de Franse automatiseerder Origin heeft overgenomen. Het 'nieuwe' SNT komt dit jaar uit op een geschatte omzet van 600 miljoen euro (1,3 miljard gulden). Atos Origin is aanbieder van IT-diensten met acht customer contact centers in Frankrijk met een geschatte totale opbrengst van Euro 100 miljoen voor het jaar 2001 en ruim 2.500 medewerkers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid