Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclame-aandelen in VS onder druk

Als gevolg van teruglopende reclamebestedingen op internet en tekenen van een afvlakkende economische groei in de Verenigde Staten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In plaats van een omzetgroeivan 8 à 9 procent rekent men nu op 6 à 7 procent. In 1999 nam de omzet nogmet 9 procent toe.

related partner content for mobile comes here

De communicatieconcerns hebben hun activiteiten de afgelopen jaren sterkuitgebreid, zodat nu nog slechts 50 procent van de omzet uitreclamecampagnes komt. De concerns beweerden dat zij door deze strategischekeuze stabieler zijn geworden. Maar volgens de Wall Street Journal hebbenbeleggers niet veel fiducie in deze strategie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in