Overslaan en naar de inhoud gaan

Retail(reclame)prijzen naar C1000, De Drukkery en WE

De Retail Jaarprijs 2000 is gewonnen door C1000 in de categorie Ketenbedrijf en door boekhandel De Drukkery uit Middelburg in de categorie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Drukkery in Middelburg heeft de jury tot groot enthousiasme gebracht. “De winkel als entertainment' en 'een ontmoetingspunt in een ambiance, waarin leesgedrag centraal staat” zijn enkele zinnen uit het juryrapport. Volgens de vakjury heeft De Drukkery meer dan goed begrepen, dat 'retailing anno 2000 getalenteerdheid vereist in het inspelen op koop- en oriëntatiemomenten' en worden 'alle marketing-P's perfect gehanteerd'. De prijzen werden beide gesponsord door Eurocard/MasterCard. Tijdens het Retail Gala werd dit jaar een tweede nieuwe prijs uitgereikt, deze in samenwerking met De Telegraaf. De Publieksprijs ging naar Kingalsmarkt Delicatessen in Amstelveen. Dit familiebedrijf kent al jaren een hoog serviceniveau, levert uitsluitend topkwaliteit, verkoopt delicatessen die nergens anders verkrijgbaar zijn en brengt steevast alle boodschappen naar de auto van de klant, aldus de lezers van het dagblad.

De Retail Reclame-jury noemde de WE-campagne van TBWA/Campaign Company 'zonder twijfel de mooiste en beste retailcampagne van de laatste jaren'. Strategie, executie, tone of voice, middelenkeuze en geïntegreerde aanpak worden daarbij met name genoemd.

Er werden gisteravond ook diverse andere deelprijzen overhandigd. Voor deze prijs werkte Adformatie samen met de Stichting Retail Jaarprijs.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in