
‘Dit is een bank zoals geen enkele andere bank,’ zegt Postbank-directielid Bart Schlatmann (37) vandaag in een interview met Adformatie. Schlattman is binnen het directieteam verantwoordelijk voor de fysieke kanalen van de bank, waaronder behalve retail ook de pinautomaten en adviseurs vallen.
De zogenaamde Postbank Winkel bestaat uit een enorme open winkelruimte met rechts zelfbankierzuilen en stortautomaten, en links een ‘bar’ waar medewerkers kunnen worden geraadpleegd. De grote ruimte oogt heel blauw en is ook van narrowcasting voorzien.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandClient Services Director - Media
ScheepensOnline marketeer
REEFNa Nijmegen moeten er volgend jaar ook brandstores komen in vier andere grote steden. Rotterdam (Coolsingel) is al zeker, de andere locaties zijn qua bestemmingsplan nog niet rond. Eind volgend jaar wordt geëvalueerd of deze pilot verder wordt uitgerold.
Zie ook Adfoblog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee