Overslaan en naar de inhoud gaan

Plus-campagne neemt afscheid van aimabele supermarktmedewerkers

Het merk wil met zijn nieuwe campagne laten zien dat 'goed eten' voor iedereen mogelijk is.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

tekent voor de realisering van de campagne.

related partner content for mobile comes here

Het is de eerste merkcampagne, die Plus presenteert nadat het vorig jaar december het opgedoekte .

&;Plus geeft meer&; wordt &;Goed eten. daar houden we van&;

De supermarkt verlaat met zijn vernieuwde campagnestrategie de winkel, om de focus bij klanten thuis &;letterlijk en figuurlijk&; op eten te leggen. Zo moeten de stilistische video&;s vragen beantwoorden als: waar komt het eten vandaan, wat zit er aan voedingswaarde in producten en wat kost het?

Daarmee wil Plus op informatieve en relativerende wijze in verschillende media duidelijk te maken hoe belangrijk dagelijks eten is en hoe Plus daar onderdeel van uitmaakt.

Verhalen achter Plus

De nieuwe communicatiestrategie wordt zowel extern, als intern doorvertaald op onder andere de winkelvloer en in magazines. Marketing Online sprak Jan Brouwer (topman Plus) en Eric Leebeek (commercieel directeur Plus) .

De campagne is vanaf deze week online en op televisie te zien:

;Aquitaine

Credits
Klant: PLUS
Bas Snetselaar, Cecile van den Heuvel, Lydia van den Brandhof, Karel-Jan van den Hoven 

Bureau: J. Walter Thompson Amsterdam
THINK:
Creatie: Marcel Hartog, Bas Korsten, Klaas Slooten, Gerard Foekema
Design: Robert Harrison, Boris Peters
Strategie: Daan de Raaf, Lex Noteboom
DO:
Budi Gonzales de Chaves, Martijn Pots, Charlene Thomas, Rina Verweij, Marloes van den Berg, Stephanie Ruitenbeek
PRODUCTIEMAATSCHAPPIJ:
Regie: Harro i.s.m. Ismael (Pink Rabbit)
Productie: Thomas Rohde, Eric van Bentum
Edit: Martin Heijgelaar (MRTN)
Colouring: Barry Clarke (Captcha!)
Sound: Robin Schlösser (Studio DeKeuken)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in