Overslaan en naar de inhoud gaan

Peter Hoitinga leidt Ditzo

Commercieel directeur Peter Hoitinga (37) wordt per 1 december benoemd tot algemeen directeur van Ditzo.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Peter Hoitinga neemt de taak als algemeen directeur over van Ronald van Lier. Hoitinga is vanaf het begin betrokken geweest bij Ditzo als interim marketing manager.

related partner content for mobile comes here

Lid van de Raad van Bestuur Roeland van Vledder: ‘Omdat Peter mede aan de wieg gestaan heeft van de oprichting van Ditzo, kent hij Ditzo als geen ander. Ik ben ervan overtuigd dat hij met dezelfde energie en betrokkenheid ook in zijn nieuwe rol aan het succes van Ditzo blijft werken. Ik wens hem veel succes en plezier in zijn nieuwe rol.’

Ditzo’s huidige algemeen directeur Van Lier heeft ervoor gekozen een overstap te maken naar een ander bedrijf.

Van Vledder licht toe: ‘Na diverse functies bij ASR heeft Ronald de afgelopen jaren al zijn energie en enthousiasme gestoken in de ontwikkeling en introductie van Ditzo. Samen met zijn team heeft hij Ditzo succesvol op de markt
gebracht en daarmee gezorgd dat wij ook in het directe kanaal een aantrekkelijke propositie voor klanten bieden. Ik vind het jammer dat Ronald ons gaat verlaten, maar wens hem ook veel plezier en succes in zijn nieuwe baan.’

Ditzo is als directe aanbieder van verzekeringen sinds 2007 in de markt. Onder meer door de opvallende reclamecampagnes is de geholpen naamsbekendheid van Ditzo onder consumenten 90 procent.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in