Overslaan en naar de inhoud gaan

Onderzoek invloed veranderingen communicatiesector

Het Centrum voor Merk en Communicatie (CMC), de grafische bond KVGO en het NUV onderzoeken wat de veranderingen in de media- en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De organisaties signaleren een verschuiving van taken en rollen in de hele media- en communicatiesector. Willen de branches hun marktpositie behouden dan zullen ook de competenties van de medewerkers moeten veranderen, zo concluderen ze.

related partner content for mobile comes here

’Omdat dit niet vanzelf gebeurt, willen de samenwerkende brancheorganisaties actief bijdragen aan het totstandkomen van passende opleidingsmogelijkheden of HRM-instrumenten. Doel is een adequate competentieontwikkeling bij professionals in de multimediale communicatie-industrie’, melden ze.

Er zijn drie fases in het projectplan: Onderzoek, Ontwikkeling en Implementatie. Kenniscentrum GOC voert het onderzoek uit in nauwe samenwerking met het onderzoeksinstituut TNO-ICT. Het onderzoek wordt mede gefinancierd door een subsidie van het Bedrijfsfonds voor de Pers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in