Onderzoek invloed veranderingen communicatiesector


De organisaties signaleren een verschuiving van taken en rollen in de hele media- en communicatiesector. Willen de branches hun marktpositie behouden dan zullen ook de competenties van de medewerkers moeten veranderen, zo concluderen ze.
’Omdat dit niet vanzelf gebeurt, willen de samenwerkende brancheorganisaties actief bijdragen aan het totstandkomen van passende opleidingsmogelijkheden of HRM-instrumenten. Doel is een adequate competentieontwikkeling bij professionals in de multimediale communicatie-industrie’, melden ze.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEr zijn drie fases in het projectplan: Onderzoek, Ontwikkeling en Implementatie. Kenniscentrum GOC voert het onderzoek uit in nauwe samenwerking met het onderzoeksinstituut TNO-ICT. Het onderzoek wordt mede gefinancierd door een subsidie van het Bedrijfsfonds voor de Pers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid