Overslaan en naar de inhoud gaan

Media Bridging: de nieuwe mobile marketing hype?

Media Bridging is het verbinden van een desktop website met een html5 mobile site, waardoor je de desktop site kan besturen met je…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Momenteel wordt Media Bridging vooral gebruikt voor gamificatie. Al diverse adverteerders hebben het toegepast. Met de intensiever gebruik van de Apple TV en de toekomstige " title="">Google Chromecast zal Media Bridging hoogstwaarschijnlijk steeds vaker worden ingezet door merken. Juist door de inzet van het spelelement biedt het merken veelal dezelfde , maar is toegankelijker dan branded game apps omdat er in de App Store niets gedownload hoeft te worden.

related partner content for mobile comes here

Enkele voorbeelden van merken:
Spiderman Web Shootout

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Frito Lay’s Cheetahpult

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Google World Wide Maze

Adidas Nitrocharge

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in