Overslaan en naar de inhoud gaan

MarketResponse stoot contactcenter af

Het contactcenter gaat zelfstandig verder onder de naam ContactPulse
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het telefonisch onderzoek en klantcontact van Marketresponse werd al sinds 1 januari 2014 voor derden ingezet. Om dit beter te stroomlijnen gaat de afdeling zelfstandig verder.

related partner content for mobile comes here

De dienstverlening is ook uitgebreid. Bedrijven die geen middelen hebben voor een contactcenter, maar het klantcontact wel in eigen hand willen houden, kunnen bij ContactPulse terecht voor ‘rent-a-callseat’. Dit houdt in dat de locatie, hard- en software van ContactPulse beschikbaar zijn voor medewerker(s) van de organisatie.

blijft wel een onderdeel van de MarketResponse International Group.

Jorgen Botermans, algemeen directeur MarketResponse International Group: ‘Veel organisaties hebben behoefte aan diensten als telefonisch marktonderzoek, service calls, werving voor klantpanels of verrijking van klantdata, maar hebben hier zelf de mensen of middelen niet voor. ContactPulse neemt dit op een professionele manier uit handen en waarborgt persoonlijk contact. Op deze manier profiteren organisaties van de lusten, zonder vaste lasten.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in