Overslaan en naar de inhoud gaan

Idols cosmetica op de markt

Aan de vooravond van de tweede editie van Idols, is vorige week in Studio 20 op het Mediapark in Hilversum, een Idols cosmeticalijn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De initiatiefnemer achter de producten is IdeaUnit, een groep ondernemers uit verschillende branches, die zegt gespecialiseerd te zijn in het ontwikkelen van product- en marktconcepten. Verantwoordelijk binnen IdeaUnit zijn Bas de Haan en Dirk Jasper: ‘Wij vormen een organisatie die bedrijven adviseert in het ontwikkelen van marktconcepten en benaderingen. Daarnaast vertalen we die ideeën in communicatieconcepten. Onder de vlag van Qlientz Creative Powerhouse wordt dit hype-product wereldwijd campagnematig ondersteund.’

related partner content for mobile comes here

In Nederland wordt met drie producten uit de cosmeticalijn gestart: een make-up disk, eau de toilette en haargel. De make-up disk is vormgegeven als een cd-doosje. Op termijn zal het assortiment worden uitgebreid met een aantal andere artikelen. In Amerika wordt bijvoorbeeld vanaf het begin een veel bredere collectie Idols cosmetica op de markt gebracht. IdeaUnit heeft voor de Idols eau de toilette een overeenkomst afgesloten met Unicef. Jasper: ‘Idols is een succesformule, maar voor ons was dat een te magere basis. Wij wilden graag meer doen met het idee, ook anderen laten profiteren. Wat ons productconcept bijzonder versterkt, is de koppeling met Unicef. We hebben een overeenkomst afgesloten, waarin we Unicef sponsoren met een deel van de opbrengsten van de eau de toilette.’
Het concept is gericht op de groep van 12 tot 25 jarigen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in