Overslaan en naar de inhoud gaan

Ebeling leidt mediadivisie MobGen

MobGen begint met een eigen mediadivisie om te voldoen aan de groeiende vraag van klanten en de markt naar mobiele marketing en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ebeling werkte eerder onder meer bij Sanoma Media en was commercieel directeur van Blyk. Hij is nu voorzitter van IAB taskforce mobile.

related partner content for mobile comes here

Oprichter van MobGen Ron Vrijmoet over de nieuwe tak: 'MobGen is de laatste jaren sterk gegroeid door het toegenomen belang van mobiel. Het laatste half jaar zien we een sterk groeiende behoefte in de markt naar de inzet van mobile media. Door het opzetten van een aparte divisie onder leiding van Michiel, kunnen we deze behoefte nog professioneler invullen en deze markt verder ontwikkelen samen met onze mediapartners in Nederland en daarbuiten.'

Ebeling: 'Door de sterke groei van mobiel, smartphones en tablets, is er in korte tijd een medium met grote potentie gecreëerd. In Nederland is het marktaandeel van smartphones al groter dan 60% en het aantal iPads is in 2011 in 6 maanden bijna verdrievoudigd naar 1,7 miljoen bezitters. Steeds meer adverteerders hebben interesse om het mobiele kanaal in te zetten voor campagnes, maar zijn ook op zoek naar een partner met specifieke mobiele kennis en ervaring om dat te realiseren.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in