E-mail marketing award
‘Reclame- en DM-bureaus laten het nog steeds afweten op gebied van e-mailmarketing’, aldus Cor Molenaar, vorige week op de Eerste Nationale E-mailmarketing Conferentie. De directe dialoog met de klant vereist een strategie die de gebruiker centraal stelt en dat hebben nog weinig adviseurs en bedrijven echt door, aldus Molenaar.
De e-mail campagnes en nieuwsbrieven van Nederland die wel werken, werden vorige week voor de eerste keer beloond met de Email Marketing en Publishing Awards. De Pepsi Twist campagne van .bone Advertising is bekroond met de Eerste Nationale E-mail Marketing Award. RapidSugar heeft met de ANWB-nieuwsbrief de Eerste Nationale E-mail Publishing Award in de wacht gesleept. In de categorie e-mailmarketing wonReceptenweb/Savoury Software zilver en de Aquacare-campagne van Synkronis Brons.
Vacatures
Arbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUWProduct Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den HaagSenior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiZilver in e-mail publishing ging naar de Praxis-nieuwsbriefcampagne door Yourzine en brons naar de Smulweb-case van OLM.
Volgens Molenaar vormen de bekroonde e-mailnieuwsbrieven en e-mailmarketingcases goede praktische voorbeelden voor elke e-mailmarketeer. De keuze van de uiteindelijke winnaars kwam tot stand op basis van de beoordeling van het publiek en de vakjury (50/50). De jury, stond onder leiding van Cor Molenaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid