Overslaan en naar de inhoud gaan

E-mail marketing award

De Eerste Nationale E-mail Marketing Award & E-mail Publishing Award is vorige week uitgereikt aan .Bone voor Pepsi en RapidSugar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Reclame- en DM-bureaus laten het nog steeds afweten op gebied van e-mailmarketing’, aldus Cor Molenaar, vorige week op de Eerste Nationale E-mailmarketing Conferentie. De directe dialoog met de klant vereist een strategie die de gebruiker centraal stelt en dat hebben nog weinig adviseurs en bedrijven echt door, aldus Molenaar.

related partner content for mobile comes here

De e-mail campagnes en nieuwsbrieven van Nederland die wel werken, werden vorige week voor de eerste keer beloond met de Email Marketing en Publishing Awards. De Pepsi Twist campagne van .bone Advertising is bekroond met de Eerste Nationale E-mail Marketing Award. RapidSugar heeft met de ANWB-nieuwsbrief de Eerste Nationale E-mail Publishing Award in de wacht gesleept. In de categorie e-mailmarketing wonReceptenweb/Savoury Software zilver en de Aquacare-campagne van Synkronis Brons.

Zilver in e-mail publishing ging naar de Praxis-nieuwsbriefcampagne door Yourzine en brons naar de Smulweb-case van OLM.

Volgens Molenaar vormen de bekroonde e-mailnieuwsbrieven en e-mailmarketingcases goede praktische voorbeelden voor elke e-mailmarketeer. De keuze van de uiteindelijke winnaars kwam tot stand op basis van de beoordeling van het publiek en de vakjury (50/50). De jury, stond onder leiding van Cor Molenaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in