Overslaan en naar de inhoud gaan

Cola en chips

Goede Tijden, Slechte Tijden is niet alleen dé soap van Nederland, maar het is ook een prima medium om reclame te maken door middel van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Goede Tijden, Slechte Tijden is niet alleen dé soap van Nederland, maar het is ook een prima medium om reclame te maken door middel van product placement. Zo drinken de personages geen cola, maar Coca Cola en eten ze geen chips, maar Pringles. Misschien irritant en opzichtig, maar ook verdomd slim, want volgens werkt deze marketingvorm zeer effectief.

related partner content for mobile comes here

Product placement geeft een positieve impuls aan merkherkenning: 57,5% van de consumenten herkent een merk bij het zien van product placement in combinatie met een commercial, terwijl het bij het zien van alleen een commercial maar 46,6% van diezelfde groep het merk herkent. Meer bij .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in