Overslaan en naar de inhoud gaan

Celia Noordegraaf communicatiehoofd bij MVO Nederland

Celia Noordegraaf begint op 1 april als hoofd Communicatie bij MVO Nederland. Haar opdracht: het partnernetwerk uitbreiden en MVO Nederland…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met aansprekende programma’s en activiteiten wil MVO Nederland een transitieversnelling realiseren op het gebied van duurzaamheid. Belangrijk speerpunt: Ambitie 2020, waarin bedrijven hun duurzaamheidsambities voor 2020 vastleggen.

related partner content for mobile comes here

Communicatievrouw van het Jaar

Van 2007 tot 2014 werkte Noordegraaf als manager marketing en communicatie van het Jeroen Bosch Ziekenhuis. Haar opdracht was ‘een professionele zorgmarketing te ontwikkelen tegen de achtergrond van het veranderende zorgstelsel’.

In december 2011 werd zij door beroepsvereniging Logeion uitgeroepen tot Communicatievrouw van het Jaar voor ‘de creatieve wijze waarop zij bij het ziekenhuis communicatie als verbindende kracht in de samenleving heeft weten in te zetten’.

Eerder werkte Noordegraaf als manager marketing en communicatie bij de Vrije Universiteit Amsterdam en Hogeschool Inholland.

Noordgraaf blijft vanuit haar eigen bedrijf Cumar inspiratiesessies, workshops en gastcolleges geven over marketing en communicatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in