Overslaan en naar de inhoud gaan

Campina-commercial introduceert natuurlijke kaas binnen bekend campagnethema

Voeg de kaas toe aan je vaste sportritueel en wees je tegenstander(s) te slim af.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

tekent opnieuw voor de realisatie van de campagne.

related partner content for mobile comes here

Begin maart maakte Campina bekend naast merken als Frico en Milner, ook , zei het als 100 procent natuurlijk product.

Sterk met Campina

De lanceringscampagne van het nieuwe product maakt onderdeel uit van de overkoepelende . Met het thema wil Campina de ‘kracht van zuivel’ laten zien en associeert het merk zich met de gewoontes en gebruiken van de sportende Nederlander.

In de film is te zien hoeveel waarde sporters hechten aan hun vaste rituelen. Door de dag te beginnen met een boterham natuurlijke kaas, wil Campina sportief Nederland een goede basis bieden voor topprestaties.

De campagne is vanaf deze week te zien op televisie, online, in print en outdoor:

Credits
Creatie: TBWA\NEBOKO
Productiemaatschappij: Annomann
Verantwoordelijk bij Campina: Joyce Mantel, Maurice Willemsen, Kiki Deckers, Carola Boer

Lees ook het interview met Kiki Decker, portfolio director butter & cheese bij FrieslandCampina, over de .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in