Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne van de dag: The Dinner Party van Unicef

Gandhi, Moeder Theresa, Jezus en een random luilak laten zien dat jezelf opofferen nog nooit zo makkelijk is geweest.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Je hoeft je eigen leven tegenwoordig niet meer te geven, in armoede te leven of jezelf uit te hongeren om iets goeds te doen voor de wereld. Dat is het idee achter de filmserie &;The Good Guys&;. Joe, een jongen met een &;redelijk normaal leven&; (middelste kind, opgegroeid in de provincie, college party animal) komt opeens terecht aan tafel met de legendarische historische figuren Gandhi, Moeder Theresa en Jezus. Zij voeren een gesprek over wat ze hebben bijgedragen aan de ontwikkeling van de maatschappij. Ze gedragen zich nederig en vinden het doodnormaal dat ze zich altijd hebben opgeofferd en hebben het erover wie het heiligst is van allemaal. Uiteindelijk blijkt dat Joe misschien nog wel meer heeft gedaan dan zijn tafelgenoten, door op een banner te klikken voor Unicef. In een van de filmpjes legt Joe ook aan Jezus uit hoe hij hetzelfde kan doen om op hetzelfde &;goedheidsgehalte&; te eindigen als Joe. 

related partner content for mobile comes here

Doel van Unicef is laten zien dat er tegenwoordig niet veel nodig is om anderen te helpen; een klik is genoeg.

Bureau: Forsman & Bodenfors voor Unicef Zweden

Jesus Goes Online - The Good Guys Christmas - Swe - UNICEF

The Greatest Story - The Good Guys Christmas - Eng - Unicef Sweden

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in