Campagne ondersteunt Nederlandse introductie Mild Seven
Mild Seven het meest verkochte sigarettenmerk in Japan en het op één na
bestverkochte merk ter wereld, wordt deze week…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Vanaf woensdag 18 juni zal JT International (o.a. Camel) de
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
sigaret gefaseerd introduceren in de supermarkten, benzinestations en
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROStabaksspeciaalzaken. De introductie wordt ondersteund door een
reclamecampagne, die deze maand van start gaat. De campagne omvat
advertenties in tijdschriften, abri's, evenement-sponsoring en promoties op
verkooppunten. Mild Seven is ondermeer sponsor van het Benetton Formule 1 raceteam.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid