Overslaan en naar de inhoud gaan

BrandDeli hoofdsponsor 24Festival

De 24 Uur van de Reclame kreeg met 24Festival niet alleen een nieuwe naam, maar kondigt vandaag ook haar nieuwe hoofdsponsor BrandDeli aan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Allard Ruyl, ceo : ‘BrandDeli is een grote speler op de Nederlandse televisiemarkt. Wij vinden het vanuit deze rol belangrijk om bij te dragen aan inhoudelijke congressen en prestigieuze awards als de , die ervoor zorgen dat onze industrie zich blijft ontwikkelen. Daarnaast biedt het ons enerzijds de kans om onze expertise op het gebied van creatie uit te dragen en anderzijds blijven wij hiermee aan onze naamsbekendheid werken. Het thema van dit jaar, “Will it blend?”, sluit naadloos aan op de creatieve blend van de in totaal 12 lineaire en digitale tv-merken en bijna 30 online titels die wij in ons in portfolio hebben. Dat maakt het extra bijzonder.’

related partner content for mobile comes here

Het dagvullende evenement is op 7 oktober in de Stadsschouwburg op (en rond) het Leidseplein in Amsterdam. Het kent een diversiteit aan programmaonderdelen, met als hoogtepunt de uitreiking van de Effie Awards.

Tijdens het 24Festival laat de creatieve marketing- en mediabranche zien wat de relevantie van hun werk is in economische en maatschappelijke zin en wat de toekomst van het vak gaat brengen. Het 24Festival biedt studenten, starters, young professionals, ceo’s en marketing directors de kans om elkaar te ontmoeten, informatie uit te wisselen, elkaar te inspireren en van elkaar te leren.

Mediabedrijf BrandDeli is ontstaan uit een joint venture van Discovery Networks Benelux, Viacom International Media Networks en FOX International Channels. De organisatie representeert de volgende lineaire en digitale tv-merken in Nederland: 24Kitchen, Comedy Central, Comedy Central Family, Discovery Channel, FOX, FOX Sports, ID, MTV, National Geographic Channel, Nickelodeon, TeenNick en TLC. BrandDeli is verantwoordelijk voor de verkoop van zowel spot, online als Brand Partnerships.

24Festival en de Effie Awards zijn een gezamenlijk initiatief van Vea en BVA. Over de naamswijziging van 24 Uur van de Reclame in 24Festival publiceerde Adformatie eerder .

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in