Overslaan en naar de inhoud gaan

Boondoggle Amsterdam integreert Havas Digital

Boondoggle Amsterdam en Havas Worldwide Digital Amsterdam gaan samen verder onder de naam Boondoggle Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Havas Worldwide Digital Amsterdam is vanaf nu volledig geïntegreerd in Boondoggle Amsterdam. Het complete team en klantenportfolio verhuizen mee. Hiermee verdubbelt het kantoor van Boondoggle Amsterdam naar twintig medewerkers. De samenwerking groeit voort uit dat Havas een jaar geleden in het digitale bureau nam.

related partner content for mobile comes here

Er is bewust gekozen om de naam Boondoggle Amsterdam te blijven voeren, vertelt managing director Sander Tacx aan Adformatie. ‘We hebben al een heel mooi klantportfolio. Met de nieuwe mensen en klanten kunnen we nog betere invulling geven aan het profiel van Boondoggle als post digital agency. Het realiseren van interactie tussen adverteerder en klant staat daarbij altijd centraal. Havas Worldwide Amsterdam zal vanuit haar eigen kracht verder bouwen aan haar profiel als bureau voor .'

Klanten die Havas Digital naar Boondoggle meeneemt zijn o.a. Volvo en de Europese Centrale Bank. Boondoggle werkte al voor onder meer Heinz Europe, KNVB, Honig, De Ruyter en Symantec.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in